جنگیدن در سوریه
برای نجنگیدن در ایران
تنها یک نتیجه ی کوچک
از حماسه ی مجاهدان
شام است...!!
کلنا عباسک یا زینب(س)
....ما را در سایت . دنبال میکنید
برچسب: دفاع, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 23:39
باید روی خودم کار کنم
خودی که به درد خدا نخورد
بی خودی است..!!!
....ما را در سایت . دنبال میکنید
برچسب: باید, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: يکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 23:39